Özel Arama

1 Temmuz 2009

OUMAYNA & MARCEL;Asfur-Kuş



Fotoğraf:Arif;22 Temmuz.2009, Ankara, Maliye Bakanlığının Bahçesi






1080620465308_30818
by kartonasker



Asfur iskenderunda bilinen ve söylenen arapça bir şarkıdır...
Aynı zamanda uçup giden sevgilinin ardından yakılan bir ağıttır...




Şarkının Türkçe Sözleri;

Kuş

"bir kuş baktı pencereden
"lulu" diye seslendi
"beni yanında sakla, sakla beni
ne olursun lulu"

"sen neredensin" diye sordum ona
"göğün sınırından" dedi
"nereden geliyorsun" dedim
"komşunun evinden" dedi
"kimden korkuyorsun " dedim
"karga kafesinden " dedi
"tüylerin nerede" dedim
"zaman uçurdu " dedi

bir damla gözyaşı süzüldü yanağından
kanatları büküldü
"yere sağlam basıp kendi yolumda yürüyeceğim" diyordu

onun yaralı hâli gibi
kalbimin yaraları da acı veriyordu bana

zindanın demirlerini kıramadan
kesildi sesi, kırıldı kanatları"



Hiç yorum yok: